Известие

Collapse
No announcement yet.

Не духа студено от клиамтроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не духа студено от клиамтроника

    Прочетох маса теми п този проблем и гледам хиляди възможни причини, за да не духа. Та реших и аз да кажа при мен как е и ако се налага профилактика да ми дадете съвет в Стз къде да ходя
    Та значи съскаше си климатроника като го пусна, но днес в голямата жега забелязах, че почна да духа все едно е изключен или изключен включен все едно и също духа. Та знчи гелдам, че най-вероятното е да трябва да се долее фреон, но видях и други възможни причини като някакви перки датчици и тем подобни
    Ще ви моля за мнение по въпроса и ако е за сервиз да посочите някой
    П.с Ако пак го пусна да видя дали ще бачка има ли шанс да го разваля нещо

  • #2
    Значи по пряката където се отива за затвора, само че продължаваш още направо, стига се до някакъв голям портал, и там след портала първата наляво и най последната надясно...ако има някакъв пазач или пазвантин там питай че е шибано.....пича е малко недружелюбен, но бачка добре и качествено....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      !!!

      Здравейте колеги,
      и при мен го има същия проблем.Не духа студено(климатика е зареден с фреон) и се съмнявам да не са ми блокирали въпросните клапи топло/студено.Даже понякога като пусна климатика и духа яка жега(все едно съм дал първата врътка на макс топло).И колкото и да го въртя не продухва студено.Гася,паля и духа малко по-хладно но не и както трябва да духа от един климатик.Та да питам къде евентуално ги раздвижват тия клапи(профилактика) и евентуално почистване на моторчето дето ги мести(че може и да се е наслоило количество прах по него).?И колко ли струва тая процедура.
      Климатика е зареден на скоро (съска си) , филтъра за купето е сменен , но не и не.Незнам дали не е повреден(прекъснат) някой от датчиците на климатроника-външния в огледалото или вътрешния в купето.Дали ако е нефункциониращ някой от датчиците като не е на Ауто климатика има значение?

      Comment


      • #4
        ............
        Last edited by vlado_gg; d.m.y г., 14:16.
        alfa romeo 145 2.0 t.s-ex

        Comment


        • #5
          Да ви споделя и моята одисея с климатика . Колата като я купих климатика не работеше, оказа се спукана тръбичка заварка ( при Драго) пълнене с фреон + оцветител, всичко както си му е реда в РЕЯ МП (мисля че съм писъл за сервиза), до тук всичко ОК до един момент в края на месеца в който тръгнах за морето се оказа че му има нещо, не духа студено, чува се как вкл. компресора, обаче не се вклучват перките на радиатора - демек няма необходимото налягане + имаше някакво съскане от движение на газ в тръбичкта. На другия ден и съскането спря и спря да се вкл. компресора. Вчера 07.07.08 бях пак в сервиза след като установиха че пак нямам фреон, взеха да издрват от къде е изтекъл. Оказа че датчика за налягането при буксата се е спукал и там е проблем - 172 лв. нов датчик. Пълнене наново и хоп 30 атм. налягане при нормално 10 атм., т.е. има нещо запушено за сега предполагат че е абсорбатора на влага, но го нямат - евентуална доставка до няколко дни. Възможно е причината за спукване на датчика да е запушването и вдигането на много високо налягане.
          Така че колеги давам ви тема за размисъл, проверявайте всичко и ходете в сериозни сервизи.
          Ex 156 SW 2,4 JTD .
          Renault Megane Grandtour 2010
          Ex Dedra 2.0 ieLS

          Comment


          • #6
            По пътя за Еленино има един, там си оправих моя климатик и съм доволен. А на едно друго място само претупаха работата... точно тези към ремиза или други в този район. За повече инфо на лични, или по гсм-а
            146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

            Comment


            • #7
              Наща красавица като я купихме имаше проблем с климатроника, но един познат го викнахме и ни я "зареди" с фреон и сега климатроника е пушка

              Отиди при някой, който разбира от климатици и дано да не е нещо сериозно
              Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

              Comment


              • #8
                Ами то много чешити "разбират" от климатици, ама малко от тях вършат работа
                146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pioneer
                  Да ви споделя и моята одисея с климатика . Колата като я купих климатика не работеше, оказа се спукана тръбичка заварка ( при Драго) пълнене с фреон + оцветител, всичко както си му е реда в РЕЯ МП (мисля че съм писъл за сервиза), до тук всичко ОК до един момент в края на месеца в който тръгнах за морето се оказа че му има нещо, не духа студено, чува се как вкл. компресора, обаче не се вклучват перките на радиатора - демек няма необходимото налягане + имаше някакво съскане от движение на газ в тръбичкта. На другия ден и съскането спря и спря да се вкл. компресора. Вчера 07.07.08 бях пак в сервиза след като установиха че пак нямам фреон, взеха да издрват от къде е изтекъл. Оказа че датчика за налягането при буксата се е спукал и там е проблем - 172 лв. нов датчик. Пълнене наново и хоп 30 атм. налягане при нормално 10 атм., т.е. има нещо запушено за сега предполагат че е абсорбатора на влага, но го нямат - евентуална доставка до няколко дни. Възможно е причината за спукване на датчика да е запушването и вдигането на много високо налягане.
                  Така че колеги давам ви тема за размисъл, проверявайте всичко и ходете в сериозни сервизи.
                  Да ти видят трв-то дали не е запушено с боклуци там има една цедка на високото
                  156 1.8 T.S 144 hp '99
                  Mazda 626 1.8 105 hp '92(bqga po4ti kolkoto alfata )

                  Comment


                  • #10
                    Re: !!!

                    Първоначално публикувано от Alffa
                    Здравейте колеги,
                    и при мен го има същия проблем.Не духа студено(климатика е зареден с фреон) и се съмнявам да не са ми блокирали въпросните клапи топло/студено.Даже понякога като пусна климатика и духа яка жега(все едно съм дал първата врътка на макс топло).И колкото и да го въртя не продухва студено.Гася,паля и духа малко по-хладно но не и както трябва да духа от един климатик.Та да питам къде евентуално ги раздвижват тия клапи(профилактика) и евентуално почистване на моторчето дето ги мести(че може и да се е наслоило количество прах по него).?И колко ли струва тая процедура.
                    Климатика е зареден на скоро (съска си) , филтъра за купето е сменен , но не и не.Незнам дали не е повреден(прекъснат) някой от датчиците на климатроника-външния в огледалото или вътрешния в купето.Дали ако е нефункциониращ някой от датчиците като не е на Ауто климатика има значение?
                    Колега ,ако имаш прекъснат датчик ток до компресора няма да отива Как съска климатика ???? Когато няма достатъчно количество фреон съска в изпарителя
                    156 1.8 T.S 144 hp '99
                    Mazda 626 1.8 105 hp '92(bqga po4ti kolkoto alfata )

                    Comment


                    • #11
                      днес ходих при един видя го каза, че нямало достатъчно газ сложи, сложи и озветител и сега нарпаво ме замрази :P каза ако спре да духа да идем да видим къде е спукано взема ми 60 пара и за 30мин беше готово

                      Comment


                      • #12
                        Тоя оцветител на един малак теч нищо няма да видиш. Е с него открих, че ми изтича от сервизния клапан и сменихме на единия иглата
                        146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

                        Comment


                        • #13
                          Re: !!!

                          Първоначално публикувано от Alffa
                          Здравейте колеги,
                          и при мен го има същия проблем.Не духа студено(климатика е зареден с фреон) и се съмнявам да не са ми блокирали въпросните клапи топло/студено.Даже понякога като пусна климатика и духа яка жега(все едно съм дал първата врътка на макс топло).И колкото и да го въртя не продухва студено.Гася,паля и духа малко по-хладно но не и както трябва да духа от един климатик.Та да питам къде евентуално ги раздвижват тия клапи(профилактика) и евентуално почистване на моторчето дето ги мести(че може и да се е наслоило количество прах по него).?И колко ли струва тая процедура.
                          Климатика е зареден на скоро (съска си) , филтъра за купето е сменен , но не и не.Незнам дали не е повреден(прекъснат) някой от датчиците на климатроника-външния в огледалото или вътрешния в купето.Дали ако е нефункциониращ някой от датчиците като не е на Ауто климатика има значение?
                          ? там има един бутон ЕКОН с него се включва компресора за студено през лятото или се изключва за топло през зимата

                          Comment


                          • #14
                            При 156 екон няма Мисля,че на 155 и по-старите ланчий го има този бутон На мерцедесите се слага Когато свети ECON просто компресора не е зацепен
                            156 1.8 T.S 144 hp '99
                            Mazda 626 1.8 105 hp '92(bqga po4ti kolkoto alfata )

                            Comment

                            Working...
                            X